Concurs de piulades a Ràdio Nova 2016

El dilluns em vaig llevar a mitja tarda, després d’una nit de treball, amb una molt bona notícia. Els de Ràdio Nova es volien posar en contacte amb mi a través de twitter i això només podia significar una cosa, que havia guanyat algun premi del concurs de nano-relats organitzat per la ràdio de Vilanova del Camí a través de la xarxa social de l’ocell blau.

De seguida vaig trucar i, per alegria meva, em van comunicar que havia estat el guanyador! El jurat de quatre persones, després d’uns dies d’aferrissada deliberació, van concloure el meu relat

Quan l’heroi i la princesa hagueren marxat, començà el torn de l’heroïna de la neteja’

com a millor relat del certamen d’entre quaranta dos micro-relats. El premi era un eBook, cosa que desitjava des de feia molt de temps. Estic molt content d’haver guanyat aquest humil concurs doncs això dóna ales a continuar millorant, escrivint i concursant. M’agrada escriure, m’ho passo bé, però una mica de reconeixement a l’esforç dedicat sempre va bé. ja sigui en forma d’un molt bé, un m’agrada o un premi com aquest.

Al concurs es podia participar amb tres piulades, quan vaig anar a buscar el premi em van comentar que havien agradat bastant totes tres. Les altres dues van ser les següents:

‘Aquells cinc botxins el volien portar a la forca i només li quedava una bala, no la va desaprofitar.’

‘Sempre deia que la tecnologia el mataria i, certament, si no hagués tingut mòbil no hauria arribat aquell missatge letal.’

Dóna la teva opinió